Світова література. Інтерактивні технології на уроках. 5–11 класи Людмила Штанько

Інтерактивні технології на уроках. 5–11 класи» Людмила Штанько ✍ Отзывы, Быстрая доставка | 978-966-634-637-0. Інтерактивні технології на уроках. 5–11 класи. Посібник містить конспекти уроків із світової літератури з використанням інтерактивних технологій навчання. Автор пропонує різні за типом, формою проведення та структурою традиційні та нестандартні уроки, уроки позакласного читання відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів із зарубіжної літератури. 5–12 класи (Київ, 2005) та Програм для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Світова література.


Інтерактивні технології на уроках.5-11класи. Товар архивный. В корзину. 27.00грн. сообщить когда появится. Код: 125769 Автор: Штанько Л.І. Издательство: Мандрівець Тернопіль ISBN: 978-966-634-637-0 Формат: 60х90/16 Количество страниц: 152 Обложка: М'яка. Посібник містить конспекти уроків зі світової літератури з використанням інтерактивних технологій навчання. Автор пропонує різні за типом, формою проведення та структурою традиційні та нестандартні уроки, уроки позакласного читанння відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів із зарубіжної літератури. Світова література. 10-11 класи (Рівень стандарту. Академічний рівень).


1 Інтерактивні технології на уроках світової літератури Інтерактивні технології на уроках світової літератури З досвіду роботи учителя світової літератури Висоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Митник Галини Миколаївни. 2 Педагогічне кредо: Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця! Скачать бесплатно презентацию на тему "Інтерактивні технології на уроках світової літератури Інтерактивні технології на уроках світової літератури З досвіду роботи учителя світової літератури." в формате .ppt (PowerPoint). Похожие презентации. Стьоболова Людмила Миколаївна вчитель вищої кваліфікаційної категорії Учитель російської мови та зарубіжної літератури Казанківська ЗОШ І-ІІІ ступенів.


Постановка проблемних запитань на уроках світової л-ри повинна бути педагогічно виправданою. Дискусія повинна вестися не заради дискусії, а задля того, щоб глибше проникнути в художній твір, осмислити його художні образи. Залучення учнів в освітній процес за допомогою проблемних завдань здійснюється за причинно-наслідковим ланцюжком Штанько Л. Сучасний урок. Зарубіжна література. Інтерактивні технології на уроках. 5 – 12 класи.- Тернопіль: Мандрівець, 2010.


Інтерактивний урок зарубіжної літератури (аналітичні та методичні матеріали). 2. Перевага інтерактивних технологій навчання полягає у тому, що вони включають у себе чітко спланований очікуваний результат навчання. На відміну від інших методик, інтерактивні навчальні технології не вибираються для виконання певних завдань, а самою своєю структурою визначають кінцевий результат. Для прикладу можна навести конспект уроку в 6 класі, на якому діти після завершення роботи самі оголошують свої оцінки завдяки карткам. Тема: Романтика подорожей, велич науки та знань у романі Жуля Верна “П’ятнадцятирічний капітан” навчати читача, розважаючи його. Жуль Верн.


Уроки світової літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності. Завдання, які я намагатимусь вирішити: - з’ясувати загальну суть інтерактивного навчання; - розкрити шляхи вдосконалення сучасного уроку світової літератури; - розглянути структуру і методику інтерактивного навчання


Мої уроки зарубіжної літератури. 5 клас. Контрольні роботи. Тема. Контрольні роботи, тести 11 клас. Мої уроки росийської мови. Тема:Гласные и согласные звуки. Практичне використання інноваційних технологій при вивченні зарубіжної літератури. Вісім ознак сучасного уроку світової літератури. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами інтеграції. Формування естетичної культури учнів на уроках світової літератури. ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: сутність, основні ідеї та принципи. Ознаки та прояви виявлення випадків домашнього насильства над дітьми. Методи навчання на уроках світової літератури. "Зарубіжна література в школах України". Журнал "Зарубіжна література в школах України".


Світова література — новий для п’ятикласників навчальний предмет, вони чекають на нього з цікавістю і нетерпінням, тому дуже важливо не розчарувати їх. Автор пропонує інтерактивні вправи, що допоможуть вам, колеги, зацікавити дітей, пожвавити навчальний процес, розвинути творчі здібності вихованців та реалізувати власні творчі проекти. Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті. Оформити передплату. Відправити квитанцію.


Класифікація інтерактивних технологій кооперативне навчання; колективно-групове навчання; технології ситуативного моделювання; технології опрацювання дискусійних питань. Інтерактивні методи превентивні інтеракції (тренінг, консультації); імітаційні (інсценування, ділові ігри, диспут, «мозковий штурм» та ін.); неімітаційні (проблемна лекція, конференція, практикум тощо). Етап уроку Формування мотивації Назва прийому: Асоціації на дошці Джерела інформації Картинна галерея Класифікація. Альтернатива Кросворди Мозкова атака Відстрочена загадка Дивуй! Показуха Фантастичний додаток Читаємо !


Так, на уроках літератури в 11 класі при вивченні теми "Російська поезія" ("срібне століття") звертаюсь до книги І.Северянина "Медальйони", яка включає сто сонетів - характеристик російських і зарубіжних письменників-класиків різних епох, в тому числі і сучасників поета. З цією ж метою звертаюсь до літературних спогадів І.Одоєвцевої, видатного представника поезії "срібного століття". Досить часто на своїх уроках використовую мультимедійні технології, які створюю як я сама, так і учні. 2.1. На всіх етапах уроку використовую інтерактивні методики, які поєдную з


Рівень навчальних досягнень учнів 5 – 11 класів із світової літератури. н. р. р. Участь школярів в олімпіадах і конкурсах. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів навчання. Бойченко Людмила Анатоліївна. учитель російської мови та світової літератури. Полтавська ЗОШ І-ІІІ ст. №13. Формування життєвої компетенції учнів мультимедійними засобами навчання на основі текстоцентричного підходу в процесі викладання російської мови. Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках російської мови. Титенко Олена Миколаївна. учитель російської мови та світової літератури. Червонозаводська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.


Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури. Характеристика нестандартних уроків при вивченні літератури у старших классах. Поняття "технологія" виникло у світовій педагогіці також як протиставлення існуючому поняттю "метод". Недолік методу полягає в його негнучкості та статистичності. Широкого поширення термін "технологія" ("технологія в освіті") набув у 40-х рр. і був пов'язаний із застосуванням нових аудіовізуальних засобів навчання. Урок-бесіда за "круглим столом". У класі повинна бути група людей (учнів, ведучих), які могли б на себе взяти роль відповідачів на поставлені питання з теми заняття.


УСІ УРОКИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ 11 клас. Світова література 10 клас рівень стандарту авторські уроки. Усі уроки світової літератури 10 клас. Уроки зарубіжної літератури 9 клас. Усі уроки зарубіжної літератури 8 клас. Усі уроки зарубіжної літератури 5 клас. ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА КОНСПЕКТИ УРОКІВ 2-4 класи.  На нашому Youtube каналі публікуються відео скорочених творів класиків зарубіжної літератури. Переходьте на канал, підписуйтесь та слідкуйте за новими публікаціями. Кожен день ми додаємо щось новеньке. Віртуальна читальня Зарубіжної літератури для студентів, вчителів, учнів та батьків.


При організації інтерактивного навчання на уроках літератури дотримуюсь таких правил: до роботи залучаю всіх учасників навчального процесу; створюю певну психологічну підготовку інтерактивні технології охоплюють чітко спланований очікуваний результат навчання, стимулюють процес пізнання, а також умови процедури, за допомогою яких досягаю запланованих результатів; у розв'язанні тих чи інших завдань уроку беруть безпосередню участь всі учні; кожен вільно висловлює власну думку, є критиком літературного твору 11 клас - Микитчук О.О. Документи по харчуванню. Нормативно-правове забезпечення.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Японские хайку о любви и временах года

Інформатика. Робочий зошит. 3 клас Наталья Морзе

Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2 книгах. Книга 1