Мова як генетичний код народу. Навчальний посібник для факультативних занять Василий Цымбалюк

МОВА ЯК ГЕНЕТИЧНИЙ КОД НАРОДУ: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль:Мандрівець, 2009. – 173 с. Зміст. Вступ. Розділ 1. Рідна мова в життя народу. Розділ 2. Священні родовідні знаки. Звернемо увагу на слова Павла Мовчана, автора відомої книги «Мова як космічне вище»: «Потрібно повертатися до родоводу слова, до духовних первнів, аби з його допомогою Реконструювати і історію, і культуру». Мова кожного народу по-своєму відображає і віддзеркалює картини світобудови. І тому зникнення у світі хоча б однієї з мов є неповторною втратою для Всесвіту, Ось чому потрібно оберігати мовне середовище на планеті Земля, турбуючись про космічну гармонійність Всесвіту.


Навчальний посібник для факультативних занять. Ознайомлення учнів з етимологією рідного слова, із мовою як генетичним кодом народу, його символічним знаком зацікавить учнів, сприятиме розвиткові їхніх творчих здібностей. У книзі використано найновіші дослідження в галузі мовознавства. Видання призначене для організації факультативних занять у допрофільний період та для профільного навчання у старшій школі. Для вчителів-словесників, старшокласників, студентів педагогічних навчальних закладів.


Спецкурс "Мова як генетичний код народу" пропонується для гуманітарних ліцеїв та гімназій. Він може використовуватись і для факультативних занять у класах з поглибленим вивчанням української мови та літератури у звичайних загальноосвітніх школах, Спецкурс побудований на нетрадиційному підході до вивчення мови у школі. Мова тут розглядається у широкому, космічному масштабі як спеціальний знак, генетичний код людства., як джерело важливої інформації, що несе в собі знання про історію, особливості народу. Основними формами роботи з учнями є лекція, семінар,, конференція, творча дискусія


Пересказ аннотации, содержания, занимающие большую часть отзыва, не допускается. Ссылки, почтовые адреса и личные данные публиковать в отзывах нельзя. Мы не одобряем спойлеры. Назад к написанию отзыва. ×. x. Если Вы обнаружили ошибку в описании товара «Мова як генетичний код народу:навч.посібник для факул» , выделите её мышкой и нажмите: Ctrl+Enter. Спасибо! О компании.


Цимбалюк, Василь Іванович - Мова як генетичний код народу. Нет экз. Статья Автор: Цимбалюк, Василь Іванович Українська мова й література в середніх школах,гімназіях,ліцеях та колегіумах: Мова як генетичний код народу : Програма загально-освітнього спецкурсу (34 год) 9-11 класи б.г. ISBN отсутствует. На полку. Статья. Цимбалюк, Василь Іванович. Мова як генетичний код народу : Програма загально-освітнього спецкурсу (34 год) 9-11 класи / В. І. Цимбалюк // Українська мова й література в середніх школах,гімназіях,ліцеях та колегіумах. – 01/2004. – N1. – с.94-98.


1. Цимбалюк В. Мова як генетичний код народу: програма факультативного курсу для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів // Методичні діалоги. – 2007. – №1. – с.8-12. 2. Програми курсів за вибором і факультативів з української мови. 4. Цимбалюк В. І. Мова як генетичний код народу: навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С. 6-16. 5. Освітній портал КНЗ КОР «КОІПОПК». 2. Горкуненко Є.А., Горкуненко А.А. Розвиток мовлення: програма факультативного курсу для 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Лист ІІТЗО від 18.06.2015 № 14.1/12-Г-507. 3. Програми факультативних курсів з української мови / Береш О.І., Гнаткович Т.Д., Ківеждій О.В., Шкурда М.І.


– 256 с. Цимбалюк В.І. Мова як генетичний код народу: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. отримання професійної гуманітарної (філологічної) освіти; поглиблення знань про мову як багатофункціональну знакову систему й суспільне явище, розуміння основних процесів, що відбуваються в мові, ознайомлення з мовознавством як наукою і працями провідних вітчизняних лінгвістів тощо; засвоєння норм мовленнєвої поведінки в різних сферах і ситуаціях спілкування та вдосконалення умінь і навичок спілкування в науково-навчальній, соціально-культурній, офіційно-діловій сферах, оволодіння різноманітними стратегіями і тактиками.


факультативних занять у ЗНЗ мiської мiсцевостi становить 8 учнiв, сiльської мiсцевостi – 4 учнi. Ураховуючи вимоги Концепцiї профiльної освiти, вiдвiдувати курси за вибором мають усi учнi класу. Програма курсу за вибором розрахована на 35 годин на рiк (одна година на тиждень), цi занят-тя є обов’язковими для вiдвiдування учнями вiд по-чатку навчального року до завершення, робота учнiв у кiнцi навчального року має бути оцiнена. – К. : Грамота, 2008. – 256 с. Ц и м б а л ю к В.І. Мова як генетичний код наро-ду: навчальний посiбник для факультативних занять / В.І.Цимбалюк. – Тернопiль : Мандрi-вець, 2009. – 176 с. М а р у щ а к В.І. Школа журналiста: навчальний посiбник / В.І.Марущак.


– 256 с. Цимбалюк В.І. Мова як генетичний код народу: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 176 с. Марущак В.І. Школа журналіста: Навчальний посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 136 с. Цимбалюк В.І. У світі поетичного слова: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 144 с. 14. Для ефективного


До посібника ввійшли програма факультативних занять з української літератури "У світі поетичного слова" для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи, орієнтовне календарно-тематичне планування цього курсу та матеріали для прове- ; дення усіх занять. Мета посібника - допомогти учителям розкрити перед учнями чарівний світ поетичного слова, показати творчу лабораторію митця, вчити аналізувати поезії, декламувати їх та заохотити створювати власні.


– 256 с. – Цимбалюк В.І. Мова як генетичний код народу: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 176 с. – Марущак В.І, Школа журналіста: Навчальний посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. Українська мова та література в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням мовами національних меншин На сучасному етапі розвитку суспільства основним завданням державної освітньої політики є створення умов для розвитку особистості й творчої самореалізації кожного громадянина. Україна є багатонаціональною державою, в якій органічно переплетені культури багатьох народів, їх традиції, звичаї, мовні та літературні.


Чобан Р.Д. Юний географ-краєзнавець: навчальний посібник для факультативних занять, 6-11 класи. Лінда Люкас Пригоди у країні програмування. Доценко І.В. 170 англійських пісень. Ярошенко М.І. Крилаті вислови в сучасній англійській мові. Цимбалюк В.І. Мова як генетичний код народу: навчальний посібник. Степанюк М.І. В історію крилатих висловів: навчальний посібник. Марущак В.І. Школа журналіста: навчальний посібник. Рибачук Л.М. Розв'язування задач з хімії. Гілецький Й.Р. Географічні задачі та їх розв'язування. Коваль Т.В. 400 задач з математичних олімпіад, 8-11 класи. Горшкова-Кандаур


Мова – одна з визначальних ознак етнічної спільності народу; складна система, що містить відомості про особливості занять, побуту, світогляду, історико-культурного досвіду народу, його традицій, обрядів, звичаїв, вірувань; спосіб буття етнічної свідомості. Це плід духовної праці багатьох поколінь. Жодна людина, якою б геніальною вона не була, не в змозі дати життя бодай одному слову, якщо його не визнає народ, не стане користуватися ним. Мова – це генетичний код нації, який поєднує минуле з сучасним, програмує майбутнє і забезпечує буття нації у вічності. Мова – засіб самопізнання народу, форма існування надбудови в усіх її виявах. «Мова – дім духу» (М.Гайдеггер).


Оцінювання результатів навчальної діяльності учнів з української мови здійснюється на основі функціонального підходу до мовної освіти. – 256 с. Цимбалюк В.І. Мова як генетичний код народу: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 176 с. Марущак В.І. Школа журналіста: Навчальний посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 136 с. Цимбалюк В.І. У світі поетичного слова: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 144 с.


групових занять. Впроваджуючи в початкових класах курси за вибором, слід дотримуватися вимог "Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу" ( ДСанПіН 5.2.008-01) щодо гранично допустимого тижневого навантаження учнів початкових класів. - 256 с. Цимбалюк В.І. Мова як генетичний код народу: Навчальний посібник для факультативних занять. - Тернопіль: Мандрівець, 2009. - 176 с. Марущак В.І. Школа журналіста: Навчальний посібник.


Цимбалюк В. Мова як генетичний код народу: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 176 с. Адже досконале володіння українською мовою, яка водночас є державною, високий рівень мовленнєвої культури – невід’ємна характеристика людини освіченої і культурної незалежно від обраного нею фаху.


– 256 с. Цимбалюк В.І. Мова як генетичний код народу: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 176 с. Марущак В.І. Школа журналіста: Навчальний посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 136 с. Цимбалюк В.І. У світі поетичного слова: Навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. Оцінювання результатів навчання мови здійснюється на основі: а) урахування основного призначення мовної освіти, що передбачає різнобічний мовленнєвий розвиток особистості, її здатність самостійно розв’язувати проблеми у різних сферах і видах діяльності


Навчальний посібник для факультативних занять, Тернопіль, «Мандрівець», 2009. (авт. В. Цимбалюк) Державна Міністерство освіти і науки України, 2006 р., лист МОН № 1.4/18-2617 від 20.10.2008 р. 1 1. 8а,в 8 8 Дергачівська гімназія №3 Слатинський НВК Вільшанська ЗШ Українська фразеологія Українська мова й література. Програма факультативного курсу для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів Державна МОНУ лист від 31.10.2007 №1/11-7852 1 1. 8 9 Дергачівська ЗШ №1 Вільшанська ЗШ Український мовленнєвий етикет Програма факультативного курсу «Український мовленнєвий етикет» (авт. Мова як генетичний код народу. Програма факультативного курсу. Державна. Лист МОНУ № 1/11-6611 від 17.11.06р.


4. Цимбалюк В. І. Мова як генетичний код народу: навчальний посібник для факультативних занять. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – С. 6-16. 1. Глазова О., Кузнецов Ю. Фразеологія української мови: програма факультативного курсу для 8 класів загальноосвітніх навчальних закладів // Методичні діалоги. – 2006. – №2. – с. 12-15. 2. Українська мова й література.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Японские хайку о любви и временах года

Інформатика. Робочий зошит. 3 клас Наталья Морзе

Рідне слово. Українська дитяча література. Хрестоматія. У 2 книгах. Книга 1